Ford Focus ve své třídě nabízí nejpokročilejší technologické prvky, které podstatně usnadňují řízení i parkování. Cílem bylo zvýšit povědomí o těchto technologiích a podpořit asociaci s novým Fordem Focus.
Češi věří, že jsou si vše schopni udělat sami nejlépe. Vyzvali jsme je proto, aby to dokázali. Během kampaně jsme postupně odhalovali praštěné nápady domácích kutilů moderované Přemkem Podlahou, abychom zábavnou formou stimulovali zájem veřejnosti. Poté jsme srovnávali absurdní „vychytávky“ s pokročilými technologiemi Fordu Focus.
Dosah kampaně byl neuvěřitelných 4 520 155 osob, tedy asi 75 % tehdejší internetové populace. Na Facebooku se zapojilo 40 000 lidí, od kterých jsme obdrželi celkem 1050 tipů a nápadů. Virální videa dosáhla milionu zhlédnutí a nový Ford Focus byl zvolen vozem roku.