Na podzim roku 2014 přicházela na český trh remasterovaná verze hry The Last of Us určená pro konzole PlayStation 4. Úkolem Wundermanu bylo tuto hru uvést na trh skrze komunikaci v digitálním prostředí, a podpořit tak její prodej.
Na základě rozsáhlého výzkumu jsme stanovili insight založený na mimořádné citlivosti hráčů na konkrétní momenty ze hry The Last of Us v kombinaci s očekáváním, že "kampaně je budou chytrým způsobem bavit". Z příběhu hry jsme vybrali nejexponovanější a samotnými hráči nejdiskutovanější části, na kterých jsme postavili hlavní prvek kampaně – vtipně remasterované klíčové scény ze hry.
Průměrný počet lajků dosáhl 3 598 na jeden post. Hru jsme vyprodali během 14 dní a oslovili 650 tisíc uživatelů. Díky extrémně vysokému zapojení publika se nám podařilo ztrojnásobit bázi fanoušků na Facebooku.