SONY / DIGITAL
PlayStation Last of Us
  • 650 000 oslovených uživatelů
  • 100% prodej
  • 3 598 lajků na post

ZADÁNÍ

Na podzim roku 2014 přicházela na český trh remasterovaná verze hry The Last of Us určená pro konzole PlayStation 4. Úkolem Wundermanu bylo tuto hru uvést na trh skrze komunikaci v digitálním prostředí, a podpořit tak její prodej.

CO JSME VYMYSLELI

Na základě rozsáhlého výzkumu jsme stanovili insight založený na mimořádné citlivosti hráčů na konkrétní momenty ze hry The Last of Us v kombinaci s očekáváním, že "kampaně je budou chytrým způsobem bavit". Z příběhu hry jsme vybrali nejexponovanější a samotnými hráči nejdiskutovanější části, na kterých jsme postavili hlavní prvek kampaně – vtipně remasterované klíčové scény ze hry. 

VÝSLEDKY

Průměrný počet lajků dosáhl 3 598 na jeden post. Hru jsme vyprodali během 14 dní a oslovili 650 tisíc uživatelů. Díky extrémně vysokému zapojení publika se nám podařilo ztrojnásobit bázi fanoušků na Facebooku.

Chcete více informací?

Kontaktujte nás