SONY / CUSTOMER ENGAGEMENT
PlayStation – Demonstrace herní konzole
  • 16 000 leadů
  • 1 000 000 oslovených
  • 170 000 zhlédnutí videa
  • mediální pozornost

ZADÁNÍ

Cílem bylo představit před Vánocemi novou konzoli PlayStation 4 jako hlavní volbu pro všechny, kteří se rádi baví a uvažují o nákupu herní konzole. Potřebovali jsme také oslovit co nejvyšší počet uživatelů internetu z definované cílové skupiny a připravit potenciál pro splnění vysokých prodejních cílů.

CO JSME VYMYSLELI

Abychom demonstrovali obrovský výkon i dokonalý obraz nové herní konzole PS4, nasadili jsme ji tam, kde její kvalita mohla vyniknout nejvíc – do moderního kinosálu. PS4 jsme napojili na audiovizuální systém kina. Místo klasické reklamy před hlavním filmem jsme nechali vždy jednoho diváka zahrát si na PS4 jedno kolo hry Drive Club. Když hráč kolo absolvoval v daném čase, vyhráli všichni diváci vstupné zdarma a hráč si mohl odnést domů i celou konzoli. Pro digitální veřejnost jsme připravili také YouTube video, aby byl dosah kampaně co nevyšší.

VÝSLEDKY

Target prodeje PS4 v CZ a SK byl překročen. Kampaň vyvolala pozornost médií (o PlayStation v kině psala v průběhu prosince marketingová i herní média) a získala 16 000 přímých leadů do prodeje PS4. Video zhlédlo 170 000 lidí a celkový zásah měřitelné komunikace dosáhl 1 000 000 oslovených.

Chcete více informací?

Kontaktujte nás