Wunderman / DIRECT
PF Sweet Dreams
  • 30% zapojení/engagement

ZADÁNÍ

Každoročně zasíláme klientům tradiční víno jako vánoční dárek. Chtěli jsme jim ukázat náš tvůrčí přístup k direct marketingu, dát vínu příběh s atraktivním designem, a tím obchodní partnery aktivovat.

CO JSME VYMYSLELI

Víno jsme klientům poslali a navigovali je na designovou microsite se soutěží. Jejich úkolem bylo odhadnout cukernatost vína. Při přípravě konceptu „Sweet Dreams“ jsme se inspirovali sladkostí sektu, který jsme představili ve fantaskní variaci láhve vína. Design láhve jsme připravili ve spolupráci s Alim T., mladým graffiti umělcem. Každá láhev se tak stala originálem a každá nesla své vlastní unikátní číslo s podpisem umělce. Snový design láhve a webových stránek jsme použili také pro e-mailovou pozvánku na soutěž i následný reminder. Vítěz byl nakonec odměněn 200 láhvemi prvotřídního vína. 

VÝSLEDKY

Věděli jsme, že během vánočního období nemá každý náladu na komerční soutěže a že spíše ocení příjemnou formu PF. Všichni, kteří dostali naše PF, mohli víno klidně použít pouze k rodinnému osvěžení a do soutěže se vůbec nezapojit. Nakonec se však aktivně zapojilo více než 30 % adresátů, což jsme považovali za skvělou responzi. Adresáti ocenili originalitu a poutavý design našeho proma.

Chcete více informací?

Kontaktujte nás