Ford / DIGITAL
Ford B-Max
  • 420 leadů
  • prodej 21 vozů

ZADÁNÍ

Naším úkolem byl prodej auta, které ještě fyzicky nebylo dovezeno. To znamená vygenerovat zájem, získat leady a prodat auto, které nikdy nikdo neviděl a nemohl si v době kampaně vyzkoušet.

CO JSME VYMYSLELI

Cílovou skupinu jsme oslovovali pomocí bannerů, jejichž podoba se měnila podle chování zákazníka na webu. Každému segmentu jsme nabízeli různá sdělení tak, abychom jej motivovali k návštěvě produktové stránky. Sdělení jsme optimalizovali a ladili podle pohybu zákazníka webovým prostředím. Díky tomu jsme cílovou skupinu přiměli k akci.

VÝSLEDKY

Kampaň byla centrálou Fordu vyhodnocena jako nejvýkonnější pre-launch kampaň v Evropě. Získali jsme 420 vážných zájemců a prodali 21 vozů, které ještě nebyly na trhu.

Chcete více informací?

Kontaktujte nás